ការដោះស្រាយវិវាទ
នៅ ប៊ី.អាយ.ស៊ី. ម៉ាឃីត យើងមានបំណងផ្តល់នូវសេវាកម្មប្រកបដោយស្តង់ដារខ្ពស់ ដល់អតិថិជនទាំងអស់របស់យើង។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយយើងទទួលស្គាល់ថាយើងមិនតែងតែអាចបំពេញតាមការរំពឹងទុករបស់អ្នកបានទេ។
ប្រសិនបើអ្នកចង់លើកឡើងនូវបណ្តឹងអំពីផ្នែកណាមួយ នៃសេវាកម្មដែលផ្តល់ដោយ ប៊ី.អាយ.ស៊ី. ម៉ាឃីត សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជនតាមរយៈលេខ (៨៥៥) ០២៣ ៩៦៦ ៦៦៩ ។ ឬអ៊ីមែលមកយើងតាមរយៈ support@bicfx.com ។
យើងបានបង្កើតគោលនយោបាយដោះស្រាយវិវាទផ្ទៃក្នុង ដើម្បីធានាថាបណ្តឹងរបស់អ្នកត្រូវបានដោះស្រាយប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងដោយមនុស្សដែលមានជំនាញ។ យើងនឹងព្យាយាមដោះស្រាយបណ្តឹងតវ៉ារបស់អ្នកក្នុងរយៈពេល ៧ ថ្ងៃ ឬក្នុងរយៈពេលបន្តទៀតដែលអាចត្រូវបានទាមទារដោយហេតុផលនៃបណ្តឹង។
ដើម្បីជួយយើងក្នុងការស៊ើបអង្កេត និងដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់អ្នកឱ្យបានលឿនបំផុត និងដោយមានការរអាក់រអួលអប្បបរមាដល់អ្នក សូមប្រាកដថាអ្នកបានផ្តល់ព័ត៌មានឱ្យយើងតាមដែលអាចធ្វើទៅបានរួមទាំង៖
១. ឈ្មោះ ថ្ងៃខែឆ្នាំកំណើត និងអាសយដ្ឋានរបស់អ្នក
២. លេខគណនីជួញដូរ និងលេខបញ្ជាទិញរបស់អ្នក
៣. ការពិពណ៌នាយ៉ាងច្បាស់អំពីបណ្តឹងរបស់អ្នក
៤. ព័ត៌មានលម្អិតអំពីអ្វីដែលអ្នកចង់ឱ្យយើងធ្វើដើម្បីធ្វើឱ្យវាត្រឹមត្រូវ
៥. ថតចម្លងឯកសារពាក់ព័ន្ធណាមួយដូចជា អក្សរ រូបថត អេក្រង់របាយការណ៍ពាណិជ្ជកម្ម។ ល។
៦. លេខទូរស័ព្ទពេលថ្ងៃ ដែលយើងអាចទាក់ទងអ្នកបាន
ប្រសិនបើ ផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជនមិនអាចដោះស្រាយបញ្ហាបានតាមការពេញចិត្តរបស់អ្នក អ្នកអាចបញ្ជូនករណីរបស់អ្នកទៅកាន់នាយកដ្ឋានអនុលោមភាពរបស់យើង។ សូមកំណត់ពាក្យបណ្តឹងរបស់អ្នកជាលាយលក្ខណ៍អក្សរទៅ៖
ប៊ី. អាយ.ស៊ី. ម៉ាឃីត ឯ.ក – នាយកដ្ឋានអនុលោមតាមច្បាប់។
ជាន់ទី២ អគារធនាគារ ប៊ី. អាយ.ស៊ី លេខ៤៦២ មហាវិថីព្រះមុនីវង្ស ភ្នំពេញ ប្រទេសកម្ពុជា។
អ៊ីមែល៖ compliance@bicmarkets.com.kh
នាយកដ្ឋានអនុលោមតាមច្បាប់របស់យើងនឹង៖
១. ផ្ញើការទទួលស្គាល់ជាលាយលក្ខណ៍អក្សរឱ្យអ្នក
២. អនុវត្តការពិនិត្យឡើងវិញនូវពាក្យបណ្តឹងដោយមិនលំអៀង
៣. ចេញនូវការឆ្លើយតបចុងក្រោយក្នុងរយៈពេល ៤៥ ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីកាលបរិច្ឆេទបណ្តឹងតវ៉ាដែលកំណត់ពីទស្សនៈរបស់យើង និងជម្រើសរបស់អ្នក